Disclaimer

Stichting Naast werkt met zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van alle informatie op haar websites. Onjuistheden kunnen ondanks dat voorkomen. Stichting Naast, of toeleveranciers zijn niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onjuistheden, problemen verbonden met verdere verspreiding van onze informatie via internet, of voor technische storingen.

Aan de teksten op de websites en de via deze websites te downloaden documenten, geïnitieerd of in samenwerking met anderen tot stand gekomen en o.a bereikbaar via de URL’s waarvan Stichting Naast domeinnaamhouder is of wordt:

www.stichtingnaast.nl

www.helpmijndierbareisverslaafd.nl

kunnen geen rechten worden ontleend.

Copyright

Alle rechten voorbehouden aan Stichting Naast. Het is toegestaan om de inhoud van deze website te bekijken, te bewaren, uit te printen en (met uitzondering van de fotografie) te reproduceren en te verspreiden voor niet-commerciële doeleinden. Voorwaarde bij verspreiding is dat de inhoud hiervan niet gewijzigd wordt en de disclaimer en deze copyrightverklaring worden toegevoegd. Met bronvermelding Stichting Naast en een link naar www.stichtingnaast.nl.

Klachtenregeling

Stichting Naast vindt het belangrijk dat haar producten en diensten van goede kwaliteit zijn en voldoen aan de wensen van de klant. Indien u als klant niet tevreden bent over een product of dienst van Stichting Naast of Help! Mijn dierbare is verslaafd! kunt u dat kenbaar maken via info@stichtingnaast.nl. In geval besloten wordt een klachtencommissie in te stellen, bestaat deze uit een onafhankelijke derde, Patricia Zegwaard (voorzitter Stichting Naast) en Jackie Bollegraaf- van Buuren (bestuurssecretaris van Stichting Naast). Hier leest u de klachtenregeling van Stichting Naast.